אחסון אתרים בחו"ל רלוונטי עבורכם רק אם קהל היעד שלכם הוא לא ישראלי. גוגל ומנועי חיפוש נוספים נותנים משקל רב למיקום הפיסי של אחסון אתרים. הדבר נכון לגבי כל מדינה בעולם.
אם קהל היעד שלכם הוא ספרדי, יש לאחסן את האתר בספרד ולא בצרפת. אם מקדמים אתר עבור הקהל הבריטי, אין לאחסן אותו בארה"ב. מבחינת קידום אתרים, המשמעות היא קריטית.
דגש מיוחד עבור דומיין com -
פעמים רבות, למרות שאנו פונים לקהל של מדינה ספציפית, בחרנו מראש דומיין עם סיומת com. עבור מנועי החיפוש, מדובר בסיומת שהיא בינלאומית, ורלוונטית במידה מסוימת עבור כל מדינה בעולם.
במקרים אלו, המיקום הפיסי של
אחסון אתרים משמעותי מאד לקביעה עד כמה האתר שלנו רלוונטי למדינה מסוימת. כלומר אם יש לכם אתר עם סיומת com שפונה לקהל הבריטי – חשוב מאד לאחסן אותו באנגליה.
אחסון אתרים בחו"ל הוא זול
מעבר לקשיי שפה כאלו ואחרים, אחסון אתרים בחו"ל הוא נוח וקל. המחירים באופן כללי זולים יותר והשירות טוב יותר. זה כולל בד"כ שירות 24 שעות ביממה, כולל צ'אט אונליין. חבילות אחסון שבארץ עולות הון, ניתן להשיג בחו"ל במחירים שווים לכל כיס.
לפני שבוחרים על חברת אחסון אתרים בחו"ל, כדאי לקרוא על כך ברשת - יש הרבה מידע בנושא. למשל בארה"ב, חברות כמו Go Daddy ו- Host Gator ידועות בתור חברות אמינות.
אחסון אתרים בסין
לאחרונה יותר ויותר חברות מעוניינות לפרוץ אל השוק הסיני. יש לכך סיבה טובה, מדובר בשוק האינטרנט הגדול והצומח ביותר בעולם. הנתונים האחרונים מלמדים על כך שיש בסין יותר אנשים המחוברים לרשת מאשר כלל אוכלוסיית ארה"ב. כמעט כל חברה מסחרית הייתה רוצה חלק בעוגה הזו.
אחסון אתרים בסין הוא זול יחסית, יחד עם זאת מהירות הגלישה היא איטית מאד עבור גולשים מחוץ לסין. מי שמעוניין לבצע
קידום אתרים בסין, כדאי שיאחסן את האתר בבייג'ין או שנחאי.