בעל עסק - אנו מציעים לך עכשיו קידום אתרים מהיר ואגרסיבי (במחיר אטרקטיבי) שיעזור לך לעקוף את המתחרים ולהתקדם בצורה עקבית אל המקומות הראשונים בגוגל. בין השאר, השירות שלנו חוסך הוצאות שיווק אחרות (אלפי שקלים בשנה) ומאפשר לך להרוויח הרבה יותר דרך האינטרנט!
>>לחץ כאן לפרטים נוספים
מקדם אתרים – מה תפקידו?
כיום, מיקומו של אתר כזה או אחר במנועי החיפוש הוא הגורם החשוב ביותר להצלחתו. מנועי החיפוש מאפשרים לגולשים להגיע במהירות אל האתרים שמעניינים אותם ובהעדר שיטה טובה יותר לבחור דפי אינטרנט מתוך כמות התוצאות האין סופית, רוב הגולשים בוחרים באתר הבולט ביותר, זה שנמצא במקומות הראשונים של תוצאות החיפוש.
לכאורה, מיקומם של האתרים נקבע על פי איכותם ועל פי רמת הרלוונטיות שלהם לחיפוש הספציפי, אבל "מאחורי הקלעים" של כל אתר מצליח יושב מקדם אתרים שמצליח להשפיע על תוצאות החיפוש ולהביא את האתר שהוא מקדם אל הדף הראשון בגוגל. מקדם אתרים טוב נמדד בכך שהוא מסוגל להביא תוצאות חזקות במיוחד
במחיר הוגן.
מחקר מילות מפתח
רגע לפני שמלאכת הקידום השוטף מתחילה חשוב מאוד להחליט מהו היעד הסופי, באילו מילים נוכל למצוא לקוחות פוטנציאלים ובאילו ביטויים נרצה להופיע בראש תוצאות החיפוש. מקדם אתרים טוב חייב לקחת בחשבון מספר גדול של פרמטרים לפני שהוא מתחיל בקידום האתר. השלב הראשון הוא גיבוש רשימת מילים בסיסית ואינטואיטיבית.
תוך שיתוף פעולה הדוק עם הלקוח, בוחר מקדם האתרים את המילים שהלקוח חושב שהלקוחות הפוטנציאלים שלו עשויים לחפש. בתוך רשימה זו, חשוב לקחת בחשבון גם ביטויים עם כתיב חסר, הטיות יחיד רבים ואפילו שגיאות כתיב פופולאריות שעשויות לגרום לגולשים להגיע לאתר.
אחרי שרשימת המילים הראשונה גובשה, יש לבדוק באמצעות
כלי מילות המפתח של גוגל כמה חיפושים חודשיים יש לכל ביטוי. אך גם כאן לא מסתיימת המלאכה. לכאורה כדאי לבחור בביטויים שיש בהם מספר חיפושים גבוה ככל האפשר אך המציאות אינה כה פשוטה. לעיתים צריך לדעת לוותר על מושגים תחרותיים מדי או לא מספיק ממוקדים. תמיד יש להתאים את היקף העבודה הצפויה לתקציב הלקוח.
אופטימיזציה
האופטימיזציה, לדעת רבים היא החלק החשוב ביותר בעבודתו של מקדם אתרים. מטרתה של
אופטימיזציה היא להפוך את האתר לנהיר ונגיש עבור מנועי החיפוש. בנייה נכונה של האתר מאפשרת לכל תוכנת מחשב להבין בדיוק במה האתר שלנו עוסק. בנוסף לכך, אופטימיזציה טובה גורמת ללקוח לשהות יותר זמן בתוך האתר שלנו.
בניית קישורים
רק לאחר סיום השלבים הללו,
מקדם אתרים ייגש לתהליך של בניית הקישורים. קישורים שמובילים לאתר הם אחד מהפרמטרים החשובים ביותר בקידום אתרים וככל שיש לאתר יותר קישורים נכנסים רלוונטיים לאתר - כך הדירוג שלו במנועי החיפוש אמור להשתפר. זו גם הסיבה שבגללה מקדם אתרים חרוץ יצליח פעמים רבות בקידום אתר שמקדמי אתרים אחרים נכשלו בו.