כשמדברים על קידום אתרים, הנושא הראשון שקופץ לראש הוא קישורים או החלפת קישורים. קישורים נכנסים הם באמת פרמטר קריטי לקביעת מיקומו של אתר במנועי החיפוש.
יחד עם זאת, השלב הבסיסי והחשוב מכל הוא
אופטימיזציה – התאמת מבנה האתר לסריקת מנועי החיפוש. אופטימיזציה כוללת מבנה קוד ידידותי, שימוש נכון במילות מפתח וחלוקה נכונה של מילות המפתח בין העמודים השונים. בנוסף לכך, אופטימיזציה כוללת עריכה חכמה של תכני האתר.
מנועי החיפוש בודקים כמה זמן שהו הגולשים בכל דף באתר. ככל שגולשים נשארים יותר זמן בדף מסוים, כך הדף יקבל יותר נקודות זכות.
כתיבה שיווקית באינטרנט
ישנם מספר דגשים שחשוב להקפיד עליהם במסגרת כתיבה שיווקית באינטרנט. תוכן שיווקי איכותי הוא תוכן זורם, מעניין וקולע. באמצעות שימוש בכמה כלי עריכה, ניתן לייצר ערך עבור הגולשים ולגרום להם לקרוא עוד ועוד. ריכזנו עבורכם מספר טיפים לכתיבה שיווקית נכונה:
חלוקת מאמרים לפיסקות
אי אפשר לכתוב תוכן שיווקי ארוך כיחידה אחת ללא חלוקה לפיסקאות. במקרים בהם זה קורה, יש לגולשים תחושה כאילו "הקיאו" עליהם טקסט ללא שום עריכה. קריאת
מאמרים לא ערוכים דורשת הרבה יותר מאמץ והרבה גולשים יתעייפו באמצע הקריאה וינטשו. יש לחלק את הכתבה לפיסקאות קצרות, כך שגולש יוכל לדלג בקלות בין הפיסקאות.
שימוש בכותרות משנה
כדאי לתת כותרת משנה לכל פיסקה. רוב הגולשים מעוניינים לחסוך בזמן ולהגיע ישר אל מה שמעניין אותם. כותרות משנה ממוקדות, מאפשרות רפרוף יעיל בכתבה וקריאה של התוכן הרלוונטי לגולש. כך אנו עוזרים לגולש לקבל את מבוקשו תוך זמן קצר.
הקפדה על משפטים קצרים וכללי פיסוק
כתיבה שיווקית נכונה היא קלה לקריאה. יש להשתמש במשפטים קצרים וזורמים. כמו כן כדאי להשתמש בצורה מושכלת בסימני הפיסוק השונים. גם לאחר שפרסמתם כתבה חדשה באתר, קראו אותה שוב ושוב ובדקו אם כל משפט מובן ב-100%. ישנם כותבים עם כישרון כתיבה טבעי, ועבורם זה בא ביתר קלות.
יש להקפיד גם על שפה תיקנית. טעויות כתיב הן אחד הדברים המטרידים ביותר עבור הגולשים (טעויות כתיב נותנות תחושה של חוסר רצינות).
שימוש בתמונות
המטרה שלנו היא לרתק את הגולשים. שימוש בתמונות הוא אחד הכלים היעילים להוסיף אינפורמציה ולמשוך את הגולש לקרוא עוד תכנים. כמובן שחשוב לעשות שימוש מידתי בכלי הזה. ישנם כלי עריכה נוספים, אולם אלו היסודות של
כתיבת שיווקית איכותית.