השתדלנו לרכז עבור מקדמי אתרים ועבור בעלי עסקים ישראליים את הדגשים החשובים בתהליך של קידום אתרים בסין:
דומיין סיני ואיחסון בסין
קידום אתרים בסין הופך הרבה יותר קל כאשר יש לכם דומיין מקומי (domain.com.cn או domain.cn). כמו כן רצוי מאד לאחסן את האתר בסין. איחסון אתרים בסין הוא זול מאד, ויחד עם זאת התקשורת עבור גולשים מחוץ לסין היא איטית מאד. מנוע החיפוש "באידו" ייתן הרבה נקודות זכות לדומיין מקומי ולאיחסון מקומי.
אופטימיזציה
הבסיס לקידום אתרים הוא אופטימיזציה. במהלך
קידום אתרים בסין חשוב להקפיד על הגדרות נכונות בקוד. אם גוגל נותן כיום משקל נמוך יותר לתיאורי דפים ולמילות מפתח – "
באידו" עדיין נותן להם משקל מכובד. לכן יש לתכנן מראש ובקפידה כיצד לחלק באתר את מילות המפתח ולתת להן ביטוי הולם.
שימוש בשפה הסינית
חייבים להבדיל בין 2 שפות שונות: סינית פשוטה וסינית מסורתית. קידום אתרים בסין נעשה רובו ככולו בסינית פשוטה. קידום אתרים במקומות ספציפיים כמו הונג קונג וטיוואן נעשה בסינית מסורתית.
באינטרנט "התוכן הוא המלך" ולכן כדאי לעבוד עם כותבי תכנים דוברי סינית שפת אם. המנוע "באידו" רגיש מאד למילים כמו סקס, פורנו או מילים אחרות שלמשטר הסיני יש בעיה איתן. כדי לחסוך עונשים מיותרים, וודאו שהטקסטים שלכם נקיים ממילים מיותרות.
כלי תרגום אוטומאטיים
קיימים בשוק שירותי תרגום מסינית לאנגלית וחזרה באיכות גבוהה מאד וניתן להשתמש בהם בצורה זהירה. יחד עם זאת אין לוותר על עריכה אנושית שתבטיח טקסטים ברמה גבוהה. שירותי התרגום יכולים לסייע רבות בתהליך
קידום אתרים עבור מי שאינו דובר סינית.
קישורים נכנסים
אחרי אופטימיזציה יסודית, האתגר האמיתי הוא כמובן לבנות קישורים נכנסים. "באידו" נופל מגוגל ביכולתו להעריך את כוחו היחסי של כל קישור. לכן יש משקל משמעותי לכל קישור רלוונטי.
קישורים פנימיים
מעבר למערך קישורים פנימי חכם שנועד להשאיר את הגולשים בתוך האתר, ישנו טיפ חשוב נוסף: "
באידו" בודק בקפידה את מילות המפתח שאיתן קישרנו בתוך האתר (anchor text). לכן כדאי לתת ביטוי למילות המפתח שלנו גם בקישורים הפנימיים.