קידום אתרים
קידום אתרים בגוגל אופטימיזציה שיווק באינטרנט המלצות מיקומי לקוחותינו מי אנחנו צור קשר
   

ריהוט משרדי

שתפו עם החברים


הרבה חברות צעירות מתלבטות עד כמה להשקיע בנושא של ריהוט משרדי. הניסיון מלמד שבהחלטות מסוג זה, חייבים לחשוב לטווח הארוך. בסופו של דבר, אנו מבלים את רוב שעות היום בעבודה ולכן יש מקום להשקיע בריהוט המשרדי לפחות כמו שאנחנו משקיעים בריהוט הבית הפרטי שלנו.

השיקולים בבחירת ריהוט חדש צריכים להיות גם פרקטיים וגם אסתטיים. עבודה במקום נעים והרמוני מגבירה את התפוקה ועוזרת לנו להתחבר למקום העבודה. כיף לעבוד שעות על גבי שעות במקום שאוהבים, תשאלו את העובדים של גוגל.

מה עוד שהמשרדים שלנו מהווים פעמים רבות את כרטיס הביקור שלנו. לקוחות מגיעים אלינו לפגישות עסקיות במשרדים כמעט כל שבוע ויש להשאיר עליהם רושם טוב. ריהוט משרדי איכותי משדר מקצוענות ורצינות.


שיקולים פרקטיים

כשבאים לרהט משרד חדש יש להחליט לגבי מגוון פונקציות במשרד: שולחנות, כסאות, כסאות מנהלים, פינת ישיבה, דלפק כניסה, שולחן ישיבות וכו'... אבל אחד הפריטים החשובים ביותר הוא ללא ספק שולחנות העבודה של העובדים.

למה מדובר בפריט חשוב? אנחנו מבלים את רוב שעות העבודה. יש הבדל עצום אם יושבים על שולחן רחב ומרווח או על שולחן פינתי צפוף. שולחן בפרופורציות נכונות, מחומר נעים ועם הנדסת אנוש טובה - הופך את העבודה לדבר כיף שאפשר לבצע לאורך שעות ארוכות. חשוב שיהיה מקום לרגליים, גובה השולחן צריך להיות נכון ויש לדאוג לאיבזור חכם בצמוד לשולחן.

מעבר לבחירת השולחן המתאים, רצוי להשקיע בכסאות עבודה נוחים. ישנם כסאות עבודה ברמות איכות שונות ובמחירים מגוונים. יציבה נכונה מונעת כאבי גב. עובד שלא נוח לו ירבה לקום במהלך העבודה, לקחת הפסקות ארוכות וכו'... לכן יש חשיבות גדולה לנושא.
את שאר פריטי הריהוט במשרד יש להתאים לאווירה הכללית שברצוננו ליצור בתוך המשרד.


ריהוט משרדי


אסתטיקה של רהיטים

לא לכל חברה יש את הפריווילגיה לבחור קו עיצובי עבור המשרד. הדבר כרוך בהוצאות נוספות ובהשקעה של הרבה תשומת לב. הדבר גם תלוי במיקום הפיסי של המשרד. לא נשקיע בריהוט חדיש במשרד שנמצא במחסן באיזור תעשייה.

אפשר רק לומר שאם יש את האמצעים הכספיים – כדאי להשקיע בעיצוב פנים!

ניתן לבחור קונספט עיצובי למשרד שיהדהד עם הפעילות העסקית שלנו. זה יכול להיות רהיטים מתכתיים עבור חברות הייטק וזה יכול להיות רהיטי עץ כבדים עבור עסק של אופנה. ברגע שהחלטנו על קו עיצובי במשרד, כל פריטי הריהוט החדשים יותאמו לקו החדש ותיווצר תחושה כללית של מקום ייחודי ומעניין.

לקוח שיגיע למקום כזה יחווה חוויה מיוחדת. משרד כזה משדר רעננות, מקוריות וחדשנות. כלומר השקעה כזו בעיצוב צפויה להחזיר את עצמה. הרבה לקוחות יסגרו עמנו עסקאות רק בשל התחושה העסקית הבריאה שהמקום שלנו משדר.

ישנם בעלי עסקים שלקחו את נושא העיצוב צעד אחד קדימה, ושכרו יועצת פנג שואי. יועצת פנג שואי אמורה לעזור לנו ליצור הרמוניה של ממש בין כל רכיבי המשרד: הצבעים, החומרים, האלמנטים, הצמחייה, התמונות וכמובן הפריטים של ריהוט משרדי. שוב, מדובר בסוג הוצאה שמחזירה את עצמה בגדול. אנחנו בהחלט ממליצים להיוועץ עם יועצת פנג שואי לפני שיפוץ המשרד.


עלויות


ריהוט משרדי עבור חברה צעירה של 10 עובדים עשוי לעלות בסיביבות 30,000 ש"ח. מדובר בהוצאה לא קטנה ותמיד יש את הסיכוי שהעסק יעבור דירה ואז יש גם לא מעט עלויות של העברת הריהוט למשרד החדש.

במידה ורוצים לחסוך את גודל ההוצאה, ניתן לחפש מבני משרדים להשכרה שמגיעים מרוהטים. יש כיום לא מעט בעלי מבני משרדים המציעים לחברות צעירות קומות שלמות מרוהטות. מחיר השכירות כולל בתוכו את הריהוט, את החשמל, הטלפון, האינטרנט ואפילו את הארנונה – כלומר "הכל כלול".

חבילה כזו מתאימה לחברות צעירות, שכן לא ברור אם החברות ייסגרו תוך זמן קצר או שיעברו שינויים מבניים משמעותיים. במידה וכן קונים ריהוט משרדי חדש – ההמלצה היא להתעקש על איכות המוצרים.


צפו בסרטון הבא - שולחנות זכוכית מדהימים





דגמים חדשים

צפו בדגמים חדשים של ריהוט משרדי איכותי. הסרטון שמוצג מעל לפסקה זו מציג דגמים חדשים של שולחנות מחשב בשילוב זכוכית. זכוכית נותנת תחושה יותר מודרנית למשרד ומתאימה במיוחד למשרדי מעצבים וצלמים. הרבה פעמים ניתן לקבל השראה לעיצוב המשרד מתוך התבוננות בדוגמאות יוצאות דופן של משרדים מעוצבים. דגמים חדשים עושים שימוש בחומרי תעשייה חדשים ובשילוב של ישן וחדש.



 
צור קשר    03-5188848
054-2478838