קידום אתרים באינטרנט – תחום רחב ומגוון...
קידום אתרים באינטרנט הוא אחד התחומים המגוונים והמתפתחים ביותר בשנים האחרונות. לא מדובר בתחום מורכב מדי, אלא בכמות אדירה של כלים שיווקיים שמשתנים כל הזמן וממשיכים להתפתח. כדי לשווק את העסק שלכם כמו שצריך, יש לבנות עבור העסק שלכם תמהיל שיווקי המותאם לצרכים שלכם: קידום אתרים אורגני, גוגל אדוורדס, פייסבוק, ניוזלטרים, בניית קישורים, שיווק ויראלי ועוד. כדי להחליט מהו התמהיל השיווקי הנכון ביותר עבורכם, חייבים להבין מיהם הלקוחות שלכם והיכן הם נמצאים!
איך עושים סדר בכל הבלגן?
ישנם בעלי עסקים שמסוגלים ללמוד בעצמם הרבה שיטות שיווקיות, ולעומתם ישנם בעלי עסקים שפשוט לא. כמו כן, ישנם הרבה בעלי עסקים שאין להם בכלל זמן להתעסק עם התחום של שיווק באינטרנט (למרות שהם חייבים אותו!). במשפט אחד, הפתרון היחידי הוא למצוא
חברת קידום אתרים טובה.
מהי חברת קידום אתרים טובה?
חברת קידום אתרים טובה היא קודם כל חברה מקצועית שמסוגלת להביא לכם
תוצאות חזקות בגוגל. אבל אל תסתפקו בתוצאות. חברה טובה נמדדת בשירות הלקוחות שלה (מקצועיות + אדיבות), בניסיון שלה ובעיקר ביושר המקצועי שלה – אינטגריטי. התחום של קידום אתרים הוא תחום פרוץ למדי, ולכן חשוב מאד לעבוד עם אנשים טובים וישרים. אחת הדרכים לוודא זאת היא להיפגש עם מקדם האתרים שלכם פנים אל פנים לפני שתחתמו על הסכם מחייב. בנוסף, רצוי לקרוא או לשמוע המלצות של לקוחות מרוצים.
קידום אתרים באינטרנט – כמה זה עולה?
המחיר הוא עוד שיקול משמעותי בבחירת חברת קידום, והוא נגזר ממספר פרמטרים שונים. כדי להבין טוב יותר איך נקבע מחיר קידום אתרים הכנו עבורכם מאמר מפורט בנושא –
מחירון קידום אתרים. בגדול, אפשר לומר שהמחיר נקבע לפי כמות המושגים שתרצו לקדם ומרמת התחרותיות שלהם. מצד אחד, אי אפשר להגיע למקום ה-1 בגוגל כשמשלמים 1,000 ש"ח בחודש. מצד שני, אין סיבה לעבוד עם חברות קידום גדולות (שגובות הרבה כסף עבור המוניטין שלהן) ולשלם מעל 2,500 ש"ח בחודש. ההמלצה שלנו היא ללכת על "דרך האמצע" –
תוצאות חזקות תמורת מחיר הוגן!
רגע, מה עם שיווק בפייסבוק?
בוא נגיד כך, אנו ממליצים לכל עסק עם פעילות אינטרנטית לפתוח דף בפייסבוק. יחד עם זאת, עבור עסקים מסוימים הפעילות במנוע החיפוש של גוגל הינה משמעותית בהרבה ויותר חשובה. כדי להחליט עד כמה פייסבוק רלוונטי לעסק שלכם, עליכם לשאול את עצמכם היכן נמצאים הלקוחות שלכם, וחשוב מכך – באיזו צורה הם מחפשים אתכם. קחו לדוגמא תחום כמו מזרונים: האם אתם מתכוונים לקנות מזרון חדש בלי לבצע השוואת מחירים בגוגל? כנראה שלא. יותר מכך, כשאתם מקשקשים עם חברים בפייסבוק, פחות מעניין אתכם לשמוע על מזרון חדש של הולנדיה...
לסיכום
קידום אתרים באינטרנט הוא תחום רחב למדי שלא מפסיק להתפתח ולהשתנות.
האתגר האמיתי שלכם הוא למצוא חברת קידום מקצועית ואמינה, שתספק לכם שירות טוב ותוצאות חזקות לאורך זמן. כדי להגביר את ההוגנות בתחום של קידום אתרים, נהוג להכניס "תחנות יציאה" בהסכם העבודה. "תחנת יציאה" מבטיחה לכם שלא תהיו כבולים לחברת קידום כזו או אחרת, ותוכלו להמשיך להשקיע בשיווק בהתאם לתוצאות שתקבלו.
*זכרו, אנו מספקים ייעוץ חינם לעסקים בתחום של
קידום אתרים בגוגל.
אל תהססו ליצור עמנו קשר!